برگزاری پویش «بهاری‌ترین بهار» در کرمانشاه 
کد خبر: 4207727
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

 برگزاری پویش «بهاری‌ترین بهار» در کرمانشاه 

پویش «بهاری‌ترین بهار» با موضوعات دستگیری از نیازمندان، سفره‌های افطاری ساده همراه با اعضای خانواده، روزه اولی‌ها، معتکفین ماه رمضان و لیالی قدر، بانیان سفره‌های افطار، محافل انس با قرآن کریم و جلسات خانگی تلاوت قرآن کریم در کرمانشاه اعلام شد.

 برگزاری پویش «بهاری‌ترین بهار» در کرمانشاه 

معصومه عزیزی، مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به نخستین شب از لیالی قدر، اظهار کرد: در این شب‌های گران‌بها نسیم رحمت الهی وزیده می‌شود و اگر یک فرصت برای باز شدن گره و رفع مشکلات ما وجود داشته باشد تنها در این شب‌ها رقم می‌خورد که امید است به شایسته‌ترین نحو از آن بهره بگیریم.

وی در ادامه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در طول این ایام ویژه برنامه‌هایی برای خانواده اساتید، کارکنان و دانشجویان توسط معاونت فرهنگی دانشگاه رازی و مدرسه قرآن و عترت در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها پویش «بهاری‌ترین بهار» است.

عزیزی یادآور شد: موضوعات پویش «دستگیری از نیازمندان، سفره‌های افطار ساده همراه با اعضای خانواده، روزه اولی‌ها، معتکفین ماه رمضان و لیالی قدر، بانیان سفره‌های افطار، محافل انس با قرآن و جلسات خانگی تلاوت قرآن کریم» اعلام شده است.

مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی در پایان با اشاره به نحوه حضور در پویش یاد شده، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش یاد شده می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم و تصاویر نقاشی (ویژه خردسالان) از طریق پست الکترونیکی quran.razi@Gmail.com و پیام رسان ایتا @Quranrazi_farhangi ارسال کنند و مهلت ارسال آثار پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha